Gittin

Yalnızlık insanların kendini dinlediği dipsiz bir kuyu
Sonsuzluk gibi uçsuz bucaksız sorguladığın bir köşe kapmaca oyunu
Kimsenin senin hakkında bilmedikleri ile sen birsin burada tek başına
Çok korkutucu başlarda
Neden diye sormak da saçma sonralarda
Her şey orada uzanır boylu boyunca
Yüzleşmek zordur aslında
Ağlamak daha kolay
Hıçkırarak bakarken bu ucu açık boşluğa
Hissizleşiverirsin aniden kimse olmazken yanında
Tek başınasındır bu hayatta
Bu yazım sana
Eğer bir gün okursan gelip de bana
Bil ki yüzüm gönlüm yok sana bakmaya
Bil ki bir özür de borcum var sana
Çok zor olsa da
İçimi acıtsada
Ne sen ben olabildin bu yollarda
Ne ben sen olmak istedim sonunda
Gittim, gidebildiğim kadar uzağa
Ama hep buradaydım aslında
Yanıbaşında
Zorlama değil hepsi bir sevgiydi sonuçta
Ne zor olabilirdi bilemedim asla
Gitmek için yaptım bakma sen bana
Kapattım yollarımı bilerek usulsuzca
Bilmem ne için kim için yaptım bunca vefasızca davranışı hikayenin sonunda
Mutlu son olamadık biz asla
Şimdi sen orada kendi başına
Ben hangi düşüncelerde seninle yine de yalnız başıma


İPEK YURDAKAN

Yorumlar