Uyandırma Bu Gece

Beni uyandırma bu gece
Bırak rüyalarım eşlik etsin yalnızlığıma
Hayallerim korkularım birleşip gizli dünyamdan açılsın bana
Uyuyayım bu gece
Uzattığım elimi tutan olsun
Yanımda kal istersen ama ses yapma bilirsin en ufak sese uyanır bir daha da uyuyamam
Ah, uyandırma işte beni, sessizce de yürüme uyanırım yine bilirsin
Bırak uyuyayım, yanımdan gideceğini bile bile uyanamam be sevgili
Şimdi olmasın biraz daha uyuyayım
Kabuslarım ile güçlendim belki
Öyle dedim sana ama yalan
Hazır değilim bırak uyandırma bu gece
Yarın gece gidersin
Gitmesen de olur, uyumam istersen
Konuşuruz sabaha kadar
Sen gitmiyorum de bir şarap koyar şarkımızı çalarım
Şafağa kadar sohbet ederiz
Gideceksin
Gördüm bakışlarından
Bırak o zaman
Madem öyle bırak git sen, beni bırak uyandırma bu gece
Sabah kalktığımda yüzleşirim nasılsa
Yokluğunda buz gibi kalmış yatağın sol yanıyla


İPEK YURDAKAN

Yorumlar