İki Damla Yağmur Yanına Bir Yudum Kahve

Tam da aklımda bir çok soru ile dalmış gitmişim..

Tık tık hafif bir gürültü..

Hani romanlarda bahsederler ya gözlerim açık sanki rüyada imişim de uyandım işte aynı öyle..

Kendime geldim bir anda..Yağmur yağıyor..

Çokça yağmur damlası dolmuş cama hala da vuruyor.. Öyle yağıyor ki kapkaranlık hava.. Arada çakan şimşeğin ışığına eşlik ediyor gök gürültüsü..

Önce hava aydınlanıyor sonra yüreği hoplatan bir ses, bir gürleme.. Sanki babanız kızmış size sesleniyor yan odadan..

Yine dalmışım hayallere kim bilir hangi dünyamda kimlerle söz dalaşı yapıyordum.. Belli hafif sinirli gibiyim gerginlik var üzerimde..

Hafiften gülüyorum sonra kendi kendime söyleniyorum ah o zamanında söyleyemediğin laflar yok mu hep onlardan geldi bunlar başıma.. Ne var deseydim Ayşe, Fatma, Ali'ye hayır öyle değil böyle savunsaydım sonuna kadar şimdi böyle olmazdı ama hiç dinlemem ki kendi kendimi..

Neyse kahvemi demlemiştim orada duruyor, biraz ılımış olsun ne güzel hava camda da hafiften bir ritm tık tık..


İPEK YURDAKAN

Yorumlar