Hayal Kurdum Senin İçin

Bambaşka bir hayat hayal ettim senin için..

Bugün yeni hayaller kurdum sana.. Yeni yollar keşfettim senin için.. Hiç girilmemiş desem yalan olur, ama sen hiç gitmemişsin oralara.. Ayak izini aradım günlerce, hayallerin uğramamış buralara..

Hayal kurdum senin için.. 



İçine her şeyi koydum.. Ne var ne yoksa sevdiğin topladım senin için.. Çok güzel durdular yan yana..

Oturdum, düşledim sonra.. Seni orada, tam içinde.. Ne kadar mutlusun bir bilsen..

Bakmamışsın hiç buralara, uğramaz olmuşsun, küsmüşsün eşe dosta.. Hayal kurdum küstüklerinle, unuttuklarınla, sevdiklerinle, sevmediklerinle ama en çok en mutlu oldukların ile..

Hepsinden koydum yoluna, geçerken bir selam ver diye.. Hayal kurdum senin için en güzel hayalin olsun diye, hayal ettim senin için.. 


İPEK YURDAKAN

Yorumlar