Sensiz Uyandım Bugün

Farklı uyandım bugün
Yüzümde hafif güneş ışığı, ama senin gölgende uyandım
Güzel rüyalar gördüm
Karabasanlardan kaçmadan, huzur dolu uyandım
Gölgende açtım gözlerimi mutluydum yine de
Bunca zaman rüyalarımın kahramanı, kurtarıcım ,kimi zaman kabuslarım
Seni görmeden uyandım bugün
İlk defa senin gölgende ama sensiz
Seni parça parça bırakarak başladım günüme
Mutsuz, biraz buruk ama huzur dolu
Üzgün, düşünceli ama büyümüş
Büyürken canı acımış tokat yemiş sanki ama güçlü
Sensiz uyandım bugün, yanımda aklımda ama bir parçanı eksilterek
Arkamda bir sen bıraktım
Bugün.. Yarın.. Ve sensiz uyancağım günlere üzülerek küskün
Zamana bırakarak açtım gözlerimi, bıraktığım zamanda senden parçalarla uğurlayarak
Yine de seni severek
Hep seveceğimi, bir parçanı asla bırakmayacağımı bilerek uyandım
Uyandın mı sende ? Günaydın sevgilim


İPEK YURDAKAN


Yorumlar